فال چای قلب

مجله خبری

فال چای قلب

مقاله فوق از چهار یا پانصد نفر برای من پاسخ داد. و کمیته هایی نامگذاری شدند که در طول تابستان برای بررسی جزئیات طرح تشکیل جلسه دادند. در اکتبر همان سال خرید هلیکن هال فنجان انجام شد و "کلونی" کار خود را آغاز کرد. شش ماه پس از انتشار اولین مقاله‌ام، گزارشی از موفقیت این آزمایش به ایندیپندنت ارائه کردم. من از آن پاراگراف های زیر را نقل می کنم:

ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم. من در مورد برخی از آنها در زمان مناسب به نفع پیشگامان آینده خواهم گفت. اما یک چیز وجود دارد که در ابتدا باید در اینجا گفته شود: ما در اعتقاد به نهادهای دموکراتیک فوری هیچ اشتباهی نکردیم. این نکته ای بود که همه منتقدان طرح ما در مورد آن اتفاق نظر داشتند، که احتمالاً نمی تواند کار کند، زیرا مردم هرگز نمی توانند تصمیم بگیرند که چه می خواهند. آن بوگابوی وحشتناک به نام "طبیعت انسانی" در نهایت ما را ویران خواهد کرد. من به نوبه خود معتقد بودم که مردم در آمریکا به روش‌های حکومت فردا اکثریت عادت کرده‌اند و معتقد بودم که اگر همین روش‌ها را در یک خانه مشارکتی به کار ببریم، گروهی از افراد باهوش و مخلص می‌توانند تمام مشکلات خود را حل کنند. . سیاست ما از ابتدا تبلیغات بود 274و دموکراسی؛ و از همان ابتدا ما را به پایان رساند. در جلسات کمیته همه نظر خود را می گفتند. و کم کم می دیدید که نظر اکثریت در مورد موضوع مورد بحث شکل می گرفت تا اینکه بالاخره وقتی همه چیز شنیده شد، موضوع به رأی گذاشته شد. هیچ موردی وجود نداشت که اقلیت با کمال ادب تسلیم نشود. و اکنون که مستعمره واقعاً وجود دارد، دور آتش می نشینیم و سؤالات خود را مطرح می کنیم، و به عنوان یک قاعده، حتی قلب مجبور نیستیم رأی دهیم - یک بحث غیررسمی کافی است تا برای همه روشن شود که چه چیزی منصفانه و درست است.

من معتقد به برداشت مادی از تاریخ هستم. من عادت دارم شخصیت مردان را از این موقعیت تفسیر کنم - بگویم رقابت آنها را خودخواه و فریبکار کرده است و همکاری آنها را زیبا و صمیمی می کند. فکر می‌کنم می‌توانم کار کردن آن را در این کلنی ببینم. ما آن را بر عدالت و حق بنا نهاده ایم. از نظر اجتماعی ما بر شرایط برابری ایستاده ایم و از نظر اقتصادی دقیقاً برای آنچه به دست قهوه می آوریم هزینه می پردازیم. اینها اصولی است که ما بر اساس آنها بنا کرده ایم و همه آنها را بدیهی می دانند و هیچ ایده دیگری هرگز در اندیشه آنها وارد نمی شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.