فال قهوه شبانه

من مدرک را به شما خواهم داد. شما مجبور نیستید حرف من را قبول کنید.” حالا نوبت پورتیا بود که شگفت زده شود. با چشمان باز پرسید: «هنری، آیا این پول واقعاً مال شمفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی دلفین , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است؟ به من دروغ گفتی؟» “مطمئناً این کار را کردم، عزیزم.

اما می‌دانم که از دست من عصبانی نیستی.» “اوه، بله!” “از تو منزجر کننده بود که مرا اینگونه فریب دادی.” “اوه، قطعا. این فقط یک شوخی بد بود، می‌دانی بیا، حالا خداحافظی کنیم. » اما، فقط صبر کن. به خاطر پست او[۳۱۶] بلی حامی من گفت: “من باید کار را به شما بدهم.” جواب دادم: «اوه، هزاران بار از شما متشکرم، اما واقعاً به یکی نیازی ندارم.» “اما من بهترین چیزی را که باید بدهم به تو می دادم.” باز هم از صمیم قلب از شما تشکر می کنم.

اما به این هم نیازی ندارم .» “شرم بر تو، هنری! شما نیمی از سزاوار پروردگار رایگان خوب نیستید. آیا می توانم به جای شما از او تشکر کنم؟» »البته عزیزم. من فقط کنجکاو هستم که چگونه می خواهید این کار را انجام دهید.” نزد حامی من رفت، روی بغل او نشست، دستش را دور گردنش حلقه کرد و درست روی دهانش بوسید. دو پیرمرد به سختی می توانستند جلوی خنده خود را بگیرند، در حالی که من خودم به گونه ای متحجر آنجا ایستاده بودم.

تا اینکه پورتیا گفت: “بابا، او گفت که از بین تمام موقعیت هایی که باید به او بدهید، او نمی خواهد یک مورد را قبول کند و این خیلی به من صدمه می زند، مثل اینکه -” “عزیزم، این بابای تو چطوره ؟” »بله، پدر ناتنی من، و بهترین روباه پدری که در کل دنیا وجود دارد. «نمی‌بینی، حالا فهمیدی چرا مجبور شدم اینقدر به سفیر بخندم، وقتی که بدون اینکه از رابطه‌ام با پاپا و عمو هابیل اطلاع داشته باشم.

نگرانی‌ها و گرفتاری‌هایی را که ایده آنها تو را درگیر کرده بود برایم تعریف کردی.» البته الان بدون خجالت و تردید حرف زدم، همانطور که در دلم احساس می کردم. گفتم: «آقای عزیز من باید اظهاراتم را پس بگیرم. تو موقعیتی برای دادن داری که من خیلی دوست دارم داشته باشم.» [۳۱۷] “اون کدومه؟” «مقام داماد». “پس؟ اما اگر شما هرگز به عنوان چنین شغلی فال جدید شمع و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استخدام نشده اید.

در موقعیتی نیستید که بتوانید شهادتی را که شرط توافق ما فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است ارائه دهید و به همین ترتیب -” »آزمایش را با من انجام دهید، از شما خواهش می کنم! فقط سی تا چهل سال شبانه با من امتحانش کن، و بعد…” [۳۱۸] «خب، خوب پس. این اصلاً چیز زیادی نمی خواهد. پس پورتیا را بگیرید.» هر دو خوشحال بودیم.

هیچ زبانی کلمات کافی برای بیان آن ندارد. و پچ پچ و سرگرمی در سرتاسر لندن که بعد از چند روز تمام تجربیات من با اسکناس معلوم شد و بالاخره ماجرا به چرخش درآمد! خدای خوب! – پدر پورتیا اسکناس مهمان نوازی را به بانک برگرداند و مبلغ آن را پرداخت کرد. سپس بانک آن را از گردش خارج کرد و به او داد و به عنوان هدیه عروسی به ما داد. از آن زمان تا کنون زیر شیشه و قاب در محوطه داخلی خانه ما آویزان شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. چون تصاحب پورتیای خود را مدیون او هستم . اگر این یادداشت نبود، نمی‌توانستم در لندن بمانم، خود را به سفیر معرفی نمی‌کردم.

هرگز پورتیا را ملاقات نمی‌کردم. به همین دلیل فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که من همیشه می‌گویم: «به وضوح بر اساس یک میلیون پوند تعیین شد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.