فال ورق کراش

مجله خبری

فال ورق کراش

و سپس با تمسخر قابل توجهی در صدایم می گویم: “آیا هنوز به اندازه کافی در مورد آن دست نوشته یاد نگرفته ای؟ و در مورد ناشران هنوز؟

فقط تصور کن! امروز گشنیز به دیدنش رفتم و او به من خیره شد. “چرا، به اندازه کافی، آقای فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استرلینگ!”

من یاد گرفته ام که چیزها را کلی تحمل کنم. با خونسردی از او خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استم.

که هر چه زودتر به من اطلاع دهد. او گفت: «رفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , کراش صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استش آنقدر عجله دارم که نمی دانم به کجا مراجعه کنم. اما من بهترین کار ممکن را انجام خواهم داد.»

گفتم – بیچاره و رقت انگیز، وحشتناک کاری نیست؟ – که سه روز دیگر دوباره به راهش خواهم رفت و آیا او فکر می کرد می تواند آن را بخواند. او گفت مطمئن نیست، اما سعی خواهد کرد.

و بنابراین من رفتم. الان دو دلار و بیست و کارت سه سنت دارم. من فردا باید کرایه ام را بپردازم و این برایم یک دلار و نیم باقی می ماند. من می‌توانم هفت یا هشت روز این کار را انجام دهم – یک یا دو چیز در خانه دارم. من سه روز صبر خواهم کرد – و سپس باید به طور جدی به راه بیفتم تا کاری برای انجام دادن پیدا کنم.

آه، وحشت ندانستن آیا می توانید اجاره اتاق هفته آینده خود را در این شهر ترسناک بپردازید!

امروز نشستم و به خودم نگاه کردم. گفتم: «وقتی روحی اینطور له می شود، آیا دوباره می تواند برخیزد؟ آیا می تواند همیشه همین طور باشد، مهم نیست چه اتفاقی می افتد؟ آیا این واقعیت را نمی‌بینی که اهلی و شکسته‌ای – که تسلیم شده‌ای ! و چگونه از شرم آن برمی خیزی، چگونه آن را فراموش می کنی؟ این همه غش و لرز – چطور جرات خواهی کرد دوباره به صورت خودت نگاه کنی! آیا تمام تلاش شما را مسخره نخواهد کرد؟ چرا ای بدبخت، کمرت شکسته!»

و فردا دوباره باید به آنجا بروم، لرزان و عصبی، آویزان به یک کلمه!

معنای زیادی در آن نیست، اما من یاد گرفته ام از همه مردانی که سهولت و قدرت دارند متنفر باشم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.