فال ورق هفتگی

مجله خبری

فال ورق هفتگی

من چیکار میکنم؟ من در حال خواندن کتاب های پر از حقایق هستم – کتاب هایی می خوانم که من را بدبخت نمی کنند. من شعر نمی خوانم

دیروز چهار هفته گذشت! یک هفته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع مالی , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که هر روز منتظر شنیدن آخرین ناشران هستم. وقتی هر نامه ای را تماشا می کردم می لرزیدم. من بیش از این امید دارم که این ناشران آن را قبول کنند – آنها یک معامله شعر منتشر می کنند.

اما من داشتم نقشه دوستم را تمرین می‌کردم، تمام هفتگی روز با خودم می‌گفتم: «شاید شما هم بدانید که دوباره برمی‌گردد. تلاش برای فریب دادن خودت چه فایده ای دارد؟»

چهار ماه فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و ماهانه طلسم است که را تمام کردم! اگر آن زمان آنچه را که اکنون می دانم می دانستم، باور نمی کنم که هرگز بتوانم خطی از آن را بنویسم.

-من بیشتر از چیزی که به خودم اهمیت می دهم عدد می دانم. رشدی مرگبار در اعماق روح من ریشه دوانده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

امروز دو ماه از آخرین مکانم می گذرد. من فقط با هرمی سه دلار در هفته کنار آمدم، از جمله همه چیز. به نظر من انجام بهتر از آن ممکن نیست، شانس ها و پایان های زیادی وجود دارد که فرد نیاز دارد. من بیست و هفت دلار خرج کرده ام. من بیست و نه دلار دارم. این بدان معنفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که من می‌توانم دو یا احتمالاً سه ناشر را امتحان کنم – بعد از این یکی.

روش من بعد از همه اینها را آسانتر کرد. نامه امروز صبح آمد.

«ما نسخه خطی اسیر را که به ما عرضه کردید با دقت خواندیم. خوشحالیم که می‌توانیم به شما بگوییم که آن را کار بسیار خوبی یافته‌ایم، اما متأسفیم که باید بگوییم که تجربه قبلی ما با انتشارات این شخصیت ما را به این باور نمی‌رساند که می‌توانیم از آن موفق شویم. .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.