فال

مجله خبری

فال

این نیرو با تکیه بر ترتیبات کمیساریایی که دکتر ولف در مسیر از طرف آنها انجام داده بود، فقط برای یک روز آذوقه با خود برد. آنها به خوبی سوار شده بودند و به کارابین های لی متفورد مجهز بودند و هشت ماکسیم، دو احساسی هفت پوندی و یک دوازده پوندی را با خود بردند. به منظور تسهیل حرکت سریع، هیچ تجهیزات سنگین و مهمات یدکی کمی گرفته شد. وسایل نقلیه حاضر در ستون شش گاری اسکاچ و یک گاری کیپ بودند. مجموع مسافتی که باید طی شود حدود ۱۷۰ مایل تا ژوهانسبورگ یا ۱۵۰ مایل تا کروگردرپ بود.

از ساعت ۱۷ بعد از ظهر از پیتسانی شروع نخود شد و راهپیمایی در طول شب ادامه داشت. این نیرو متشکل از حدود ۳۵۰ نفر از نیروهای منشور تحت فرماندهی سرهنگ سر جان ویلوبی، سرگرد در گارد اسب سلطنتی بود. سرگرد ۲ گردان گارد نارنجک انداز؛ محترم آر وایت، کاپیتان رویال ولش فوزیلیرز; سرگرد جی بی تریسی، گارد اسکاتلندی گردان دوم؛ کاپیتان سی‌چ ویلیرز، گارد اسب سلطنتی؛ و ۱۲۰ نفر از پلیس مرزی بچوانالند تحت فرماندهی سرگرد رالی گری، کاپیتان ششم اینیسکیلن دراگون و هون. سی جی کاونتری، کاپیتان سوم گردان شبه نظامی هنگ ورسستر.

این دو گروه در حدود طلوع آفتاب در صبح روز دوشنبه ۳۰ دسامبر در مالمانی ملاقات کردند. تقریباً هر بیست مایل برای جیره‌بندی مردان و غذا دادن و آب دادن به اسب‌ها فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراحت‌های امروز نیم ساعتی وجود داشت، در فروشگاه‌های مختلف علوفه برای اسب‌ها آماده می‌شد. آذوقه برای مردان شامل گوشت های کنسرو شده و بیسکویت بود. اصلاً کمبودی وجود نداشت.

اما مردان پس از آن شکایت کردند که از راهپیمایی مداوم آنقدر خسته شده بودند که وقتی به مکان های فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراحت می رسیدند به جای اینکه غذای آماده را برایشان بردارند، عموماً در جایی که از اسب پیاده می شدند دراز می کشیدند و می خوابیدند. به نظر می رسد یک نقص جدی در هدایت اکسپدیشن نبود.

فرصت فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب سرنوشت , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراحت و غذای مردان بوده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

ادعا شد که ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

سرعت یکسان یا بالاتر باشدبا فشار دادن سریعتر برای طلسم های چند ساعته و ایجاد فواصل معقول برای فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت شخصی , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استراحت و شادابی به دست می آید. در طول هفتاد ساعتی که آنها در راهپیمایی بودند، تنها حدود ۱۳۰ مایل توسط ستون طی شده بود تا اینکه برای اولین بار توسط مخالفان جدی بوئرها بررسی شدند.

در اینجا شایعه شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که دکتر جیمسون با یک نیروی مسلح وارد ترانسوال شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

آیا این چنین فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است؟ اگر چنین فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

پیام رسان ویژه ای را سوار بر اسب تندرو بفرستید تا فوراً برگردد. یک نسخه از این تلگراف باید برای افسران همراه او ارسال شود و به آنها گفته شود که این تجاوز به قلمرو یک کشور دوست توسط دولت اعلیحضرت رد می شود و آنها خود را در معرض مجازات های شدید قرار می دهند.

آقای نیوتن فوراً نامه زیر را خطاب به دکتر جیمسون و هر یک از افسران ارشد همراه او کرد:

آقا،
این افتخار را دارم که نسخه ای از تلگراف را که از جناب کمیساریای عالی دریافت کرده ام را ضمیمه کنم و بر این اساس تقاضا دارم که دستورات جناب عالی را فوراً رعایت فرمایید.

سرباز جی تی وایت در اسرع وقت با پنج نامه که در داخل ضدآب محصور شده بود، به همراه دستورالعمل سوار شدن تا زمانی که به دکتر جیمسون رسید و نامه ها را تحویل داد، اعزام شد. او توسط گروهی از بوئرهای مسلح متوقف شد و او را به جلوی در مالمانی بردند، جایی که اعزام ها باز و خوانده شدند. او چهار ساعت به تعویق افتاد و سپس اجازه داد تا با اسکورت ادامه دهد.

صبح روز سه شنبه او از رودخانه الندز گذشت و حدود ساعت ۱۱ صبح به ستون رسید که تمام شب را سوار شده بود و حدود هشتاد مایل را طی کرده بود. او ادعا می‌کند که در ابتدا افسران نامه‌ها را نمی‌گرفتند، اما در نهایت سر جان ویلوبی پذیرفت و او را خواند و بقیه هم از این کار پیروی کردند. وی اظهار داشت که به او دستور داده شده که نامه ها را شخصاً تحویل دهد و پاسخ بگیرد.

سر جان ویلوبی پیامی از سوی او فرستاد و اعلام کرد که در این اعزام ها شرکت خواهند کرد. اندکی پس از این، دکتر جیمسون نیز اعتراضی را از فرمانده ناحیه ماریکو دریافت کردتهاجم او به ایالت، که او پاسخ زیر را ارسال کرد.

اعتراض شما به تاریخ فوق را دریافت می کنم و باید به اطلاع شما برسانم که قصد دارم برنامه های اولیه خود را که هیچ قصد خصمانه ای علیه مردم ترانسوال ندارد، ادامه دهم. اما ما در پاسخ به دعوت ساکنان اصلی رند برای کمک به آنها در خوفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است آنها برای عدالت و حقوق عادی هر شهروند یک کشور متمدن اینجا هستیم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.