فال قهوه با موکل

و اینکه زندگی ای که طبیعت تو لازم داشت با زندگی من کاملاً متفاوت بود. این که تو متوجه دیوانگی ای که مرا به حرکت درآورده بودی، نمی توانستی هیچ یک از قدرت مورد نیازم را پیدا کنی و به من بدهی. و این که من باید این را بنویسم و ​​به شما بگویم.

صرف نظر از اینکه به چه قیمتی تمام با عکس می شود – که آن را مدیون امکان مقدس روح خودم هستم، اگر بتوانم بهتر زندگی کنم تنها زندگی کنم. و وقتی این کلمات را گفتم، احساس آرامش کردم، زیرا آنها مرا آزار می دادند، و مدت زیادی بود که وجود داشتند.

نمی توانم بگویم که آنها چگونه روی شما تأثیر خواهند گذاشت، این بستگی به عشق عمیق شما به من دارد. مطمئناً آنها برای من به این معنی هستند که عشق من عمیق نیست، شما خود را به من با فنجان ضروری نکرده اید. من فکر می کنم که در آن عبارت آخر کل موضوع را در اصل خود قرار دادم – شما خود را به من مقید نکرده اید. من همیشه در تلاشم تا عشقم را محکم و درست نگه دارم و خودم را به تو نگه دارم.

نتیجه این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و با موکل طلسم است که در فکر عشق ما، در فکر من به تو، هیچ غذایی برای روح من نیست. و بنابراین، من دائماً ناراضی و شک هستم و دائماً تفاوت بین عشقی که در خواب دیده ام و عشقمان احساس می کنم.

سعی کردم به این موضوع فکر کنم و به اصل موضوع برسم. اولین چیزی که از طرف دیگر به من رسید حقیقت مطلق شما بود . ارادت مطلق شما به آنچه در آرمان ما درست و نجیب بود. به طوری که، همانطور که فکر می کردم، ناگهان با این جمله کوتاه ایستادم: “اگر نمی توانید عشق درستی را با آن دختر پیدا کنید، باید به این دلیل باشد که عشق را ارج نمی گذارید با ۵ نشان یا به آن اهمیت نمی دهید.

و سپس به درماندگی تو، به عدم آموزش و فرصت رشد تو فکر کردم. و به خودم گفتم چقدر بیهوده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که از تو انتظار عشق رضایت‌بخش داشته باشم.

وقتی همه چیزهایی که در زندگی می‌دانستم و به موش آنها فکر می‌کردم برای تو کاملاً ناشناخته بود. فهمیدم که من مردی هستم که کم و بیش طعم همه دانش را چشیده بودم و پیش از او دیدی بی‌نهایت از دانش و تشنگی بی‌نهایت برای آن داشتم. و اینکه تو یک دختر مدرسه ای بودی، با تمام وظایف یک دختر مدرسه ای.

پس با خودم گفتم که دلیل نارضایتی عیب خودم فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که از کوری خودم آمده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. من در برخوردم با شما اشتباه کرده بودم. من در سختگیری و ارادت بالای خود به کمال شکست خورده بودم. من به چیزهای کمتری بسنده کرده بودم، از بهترین خودم پایین آمده بودم، و نتوانستم تو را وادار کنم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.