فال ورق قدیمی

مجله خبری

فال ورق قدیمی

من دیگر مردی در میان مردم نیستم – من “نی که دیگر نمی روید” هستم!

-سعی می کنم خودم را در یک کتاب گم کنم، اما پاسور کتاب مرا نگه نمی دارد. هیچ چیز مثل گذشته مرا سیر نمی کند – من بی قرار، گرسنه و مریض هستم. چرا باید تلاش‌های ضعیف این مرد را بخوانم – نیمه‌حقیقت‌های آن مرد چه سودی برای من دارد؟

– و همیشه به خوبی می دانم که چه می خواهم – می خواهم صوتی بجنگم!

من می خواهم دوباره به جنگل برگردم! من دوباره آن چشم انداز را می خواهم! آن کار دوباره! من عشقی خودم را می خواهم !

-و من اینجام، پرنده ای در قفس، میله ها را می کوبد. چه حماقتی که بگویم می توانم قوی باشم و این چیز را تحمل کنم! که من می توانم هر چیزی را تحمل کنم، هر چیزی را جرأت کنم. بله، بنابراین می توانم – اگر بتوانم تلاش کنم! من را تنها بگذار بیرون، و برایم وظیفه ای تعیین کن، و من آن را انجام خواهم داد، هر چند که مرا بکشد. اما چگونه می توانم پیروز شوم وقتی قدیمی نمی توانم تلاش کنم؟

اینجا من گره خورده ام! من گره خورده ام – نه دست و پا – بلکه در روح بسته ام. به موقع گره خورده! گره خورده در توجه! چگونه می توانم چیزی جز ضرب و شتم و بدبخت باشم؟ چگونه می توانم انتظاری جز شکست و تباهی داشته باشم؟ آهنگی به سراغم می آید، مرا صدا می کند – و من نمی توانم بروم! باید به آن خیره شوم و تماشا کنم که مرا ترک می‌کند!

بال‌های بزرگ روح من شروع به زدن می‌کنند – من بالا قیمت می‌روم، من برای هوا وحشی هستم – و ناگهان با بی‌احتیاطی وحشتناک تجارت عمده‌فروشی کاغذ به من حمله می‌کند! چگونه می توانم چنین چیزهایی را تحمل کنم – چگونه می توانم چرا را فتح کنم ، این مانند برخورد بیست شیپور بی آهنگ در گوش من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است!

من را زیاد اینجا نگه ندارید! من را زیاد اینجا نگه ندارید!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.